pon. 25 września 2017
 
Szukaj
?
You need to upgrade your Flash Player
wydział architektury
 
*  
SKN Forma
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
*  
SKN Koło-Miasta
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
*  
SKN Zielona Architektura
 
*  
FKN Filmovi
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
     - 
 
 
 
Co robimy
 
 
 

Wydział Architektury Politechniki Białostockiej rozwija swoich studentów od strony artystycznej. Malarstwo, rysunek, rzeźba, historia architektury, historia sztuki – tego się uczymy na zajęciach, ale brakuje nam kształcenia w zakresie najważniejszej obecnie formy przekazu – filmu. Bazując na zdobytej poprzez działalność Koła wiedzy, chcemy wyciągać wnioski z twórczości znanych i cenionych twórców, realizatorów filmowych, reżyserów, scenarzystów i innych osób związanych z ikonosferą sztuki multimedialnej i interaktywnej. Technika idzie do przodu, a sztukę tworzymy my – ludzie, którzy powinni zgłębiać jej historię i nowoczesne metody – multimedialne i interaktywne - w niej stosowane.

Otacza nas świat, który został zaprojektowany przez – mniej lub bardziej kompetentnych, kreatywnych ludzi. Opiszmy rzeczywistość i ludzi którzy w niej żyją językiem medium filmowego, na różne sposoby: poważne i karykaturalne.


Projekty, których realizacja jest planowana na najbliższy okres:

  • Kurs Cinemy 4d + Mapping architektoniczny - show XXI wieku
  • Film promujący Wydział Architektury - w iście hollywoodzkim stylu
  • Sitcom - makieta mieszkania i serial na hali WA
  • Kurs 3ds max'a - bo każdy architekt chce go umieć


Ogólne założenia programowe obejmują realizację następujących zagadnień:

  • pomoc członkom Porozumieniem Uczelni Białostockich przy projekcie Dni Kultury Studenckiej Juwenalia Białystok,

  • zorganizowanie konkursów graficznych promujących białostockie imprezy uczelniane oraz wartości charakterystyczne dla rejonu Podlasia,

  • przegląd dzieł filmowych i prezentacji pokazów multimedialnych, dyskusje na ich temat;

  • nawiązanie współpracy z: realizatorami filmów, artystami wykorzystującymi multimedia, aktorami, reżyserami, scenarzystami, charakteryzatorami, grafikami, architektami;

  • zorganizowanie i uczestniczenie w warsztatach związanych z wizualizacją filmową 3D, sztuką multimedialną, reżyserią, montażem, scenografią, animacją, grafiką, design’em w przestrzeni;

  • zgłębianie wiedzy oraz zdobywanie praktycznego doświadczenia w zakresie wykorzystania współczesnej sztuki multimedialnej,

  • poznanie interaktywnych aspektów rozwiązań architektonicznych integrujących grafikę i plakat cyfrowy;

  • zgłębianie wiedzy w dziedzinie nowoczesnych i tradycyjnych technik tworzenia filmu w kontekście przenikania się nowych mediów, trójwymiarowej wizualizacji, animacji;

  • poznawanie historii oraz estetyki filmu artystycznego, awangardowego, zwłaszcza w zakresie wizualizacji i prezentacji dzieł architektury, urbanistyki, konstrukcji, krajobrazu, design’u, w kontekście teorii architektury, historii sztuki, typografii, grafiki i plakatu.